kokorman knight

Κυριακή, Μαΐου 28, 2006

Μελλοντικά Σχέδια


Δε βρίσκω λόγια να ευχαριστήσω τον FUNEL και τους ευγενείς συνεργούς του για την κατασκευή αυτού του ... πως να το πω τώρα... μπλογκ... έστω και αν αυτό διαβάζεται από δύο μόνο άτομα (εμένα και τον εαυτό μου -- διαφόροι απόψεις αι οποίαι με θέλουν ότι εγώ είμεθα σχιζοφρενείς ελέγχονται ως ανακριβείς).

Η κατασκευή του μπλοκακίου αυτού είναι αποκλειστικό δικό του δημιούργημα με βάση ένα συγκεντρωμένο υλικό από κάποια emails και γνώμες δικές μου τις οποίες έχω εκφράσει στο ιδικόν του μπλόγκ.

Τούτα τα λόγια εδώ είναι η δική μου πρώτη προσπάθεια να αρθρώσω κάτι. Εδώ αρχής αρχομένης από τον Bill Gates και τελειώνοντας μέχρι την γιαγιούλα στο τελευταίο ηρωϊκό ψαροχώρι της Γροιλανδίας η οποία έχει μπλογκ, εγώ θα μενα στην απ' όξω; Και έπειτα που το πας; ποσο καιρό θα μπορούσα να αφήσω τους φανατικούς θαυμαστές μου (είπαμε εμένα και τον εαυτό μου) χωρίς να τους ενημερώνω για τα καθημερινά μου κατορθώματα και όχι μόνο; Κάποιος ή κάτι πρέπει να μου θυμίζει ότι υπάρχω.

Αν τελικά καταφέρω και τελειώσω αυτό το κείμενο και εμφανιστεί αξιοπρεπώς θα μπορέσω να πω ότι η εγχείριση έληξε αισίως με την αποβίωση του ασθενούς. Η αρχή του τέλους των μπλόγκς θα ήταν γεγονός τότε αλλά ευτυχώς κανείς δε θα μου δώσει σημασία.

Κατά τη διάρκεια της ολιγοετούς θητείας μου σε αυτό το μεγάλο στρατόπεδο που το λένε ζωή είχα την ευκαιρία να συλλέξω κάποια μικρά, ομολογώ, σπαράγματα ενός μέρους της ανθρώπινης σοφίας, το οποίο δυστυχώς ούτε έχει μελετηθεί, ούτε εκτιμηθεί όσο θα έπρεπε από το ανθρώπινο σύνολο, αν και ο άνθρωπος ουσιαστικά ζει από αυτό και αυτό υπάρχει εξαιτίας του ανθρώπου.

Οι περισσότεροι από μας, και εγώ δεν αποτελώ εξαίρεση, τείνουν να προσβαλλόμεθα αν μας αποκαλέσουν ότι διάγουμε βίον φιλοσόφου στο κομμάτι αυτό της ανθρώπινης γνώσης, ενώ κανονικά θα έπρεπε να αισθανόμεθα υπερήφανοι. Είμαστε πολλοί και είμαστε ανίκητοι. Το γεγονός ότι αισθανόμαστε άσχημα όταν μας αποκαλέσουν ως "βλάκες" δεν οφείλεται στην βαρύτητα των σκέψεων και πράξεων μας σε σχέση με κάποιες άλλες, οι οποίες ονομάστηκαν εξ ορισμού "έξυπνες". Ο υποτιθέμενος αυτός διαχωρισμός δεν είναι ούτε φυσικός, ούτε νομοτελειακός, είναι απλά ένα κοινωνικό φαινόμενο, ένας κανόνας ο οποίος έχει ως εξαίρεση μόνο τα άτομα τα οποία υπέστησαν κάποια εγκεφαλική ή οργανική βλάβη και τα οποία δεν ευθύνονται για την διαδικασία και τις συνέπειες των πράξεών των.

Κατά την προσωπική μου άποψη ο διαχωρισμός σε έξυπνους και βλάκες οφείλεται σε μια ατελείωτη "ρατσιστική" αντιμετώπιση η οποία δημιουργήθηκε από διαφορετικές ομάδες βλακών οι οποίες θέλουν είτε να επιβάλλουν τη δική τους βλακεία, είτε να διαχωρίσουν το είδος βλακείας που τις διακατέχει από τις υπόλοιπες. Το αποτέλεσμα, συστημικά, είναι η δημιουργία περισσότερης βλακείας, η οποία λόγο αδυναμίας μετρήσεως της απλά αποτελεί μια χαοτική κατάσταση.

Δε νομίζω το συγκεκριμένο μπλογκ να επιφέρει εντροπία στην βλακεία, δι αυτό το λόγο η ύπαρξή του δεν έχει καμία απολύτως αποστολή. Ωστόσο, πιστεύω ότι κάποια αντιπροσωπευτικά δείγματα του τόσο παρεξηγημένου αυτού τμήματος της ανθρώπινης διανόησης αξίζει να αναφερθούν. Θεωρώ ότι είναι κρίμα να χαθούν μέσα στη λήθη, δίχως να γίνει η πρέπουσα αναφορά σε αυτά.

Ευχαριστώ θερμά για ακόμη μια φορά τον FUNEL για τα όσα έκανε.

Επίσης θερμές ευχαριστίες στους συνιππότες Τρελλογιατρό, Ροδιά, Παντογνώστα για τις πολύτιμες υπηρεσίες που προσφέρουν και την ευχάριστη συντροφιά που μου κρατούν. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις (για τον τρελάρα και τον παντογνώστη) και στις εν γένη επιδιώξεις τους (και στους τρεις).

Πιστεύω πως σύντομα (κανένα τρισεκατομμύριο χρόνια αλλά για την παλαιοντολογία είναι ψιλά γράμματα αυτά) θα μπορέσω να αναμορφώσω σε κάτι αξιοπρεπέστερο τα ήδη υπάρχοντα θέματα, ιδίως αυτά που αφορούν τον εγγονό Δανιήλ, Βασιλοπούλου Α. Γεωργίου Νικολάου. Επίσης θα μπορέσω να προσθέσω κάποια καινούργια θέματα σε σχέση με τα καθημερινά θαύματα που μπορεί να βρει κανείς μπροστά του αν κάνει μια βόλτα στην Αθήνα, αναλυμένα πάντα με την Λιακούρειο Μέθοδο "ο αχταρμάς". Πιο μακροχρόνια ευελπιστώ ότι θα μπορέσω να ανεβάσω και άλλα σπαράγματα βλακώδους γνώσης από το αρχείο μου.

Μέχρι τότε μην μείνετε συντονισμένοι, έχετε πολύ καλύτερα πράγματα να κάνετε.


Μετά τιμής,



+ΚΟΚΟΡΜΑΝ+
:: posted by kokorman, 3:28 π.μ.

4 Comments:

πολύ πολύ ωραία συνΙππότα...
είδες δεν ήταν τίποτα.
καλώς όρισες και ... δεν είστε μόνον δύο.

+ευλόγισον+

... μη ξεχάσεις να περάσεις από το kalokairi2006 να καταθέσεις άποψη και πρόταση.
Blogger funEL, at 8:47 π.μ.  
Molis giname treis! Xaxaxaxa! Kalo xekinima kai o Liakouras mazi sou. Euxaristw dia tas eyhas kai epi8ymw omoiws kai dia ese. Oson afora dia to 8ema tis an8rwpinou vlakeias, tautizomai me tis apopseis sou. 8elw na kata8esw episis san sholion oti vlakeia yparhei pantou kai panta. Apla se diaforetiko va8mo kai eidos. Polles fores einai dysdiakriti. Alles emfanestati. Alles fores mporei i vlakeia na apotelesei efaltirio gia mia idiofyi skepsi. Alla panw ap'ola i vlakeia einai tehni. Perimenoume kai alla posts. Kali tyhi me tin Mexikana! (xereis esi... :p)
Blogger Giatros gia desimo, at 12:50 μ.μ.  
A, kai ftiaxe to roloi... Paei la8os. I an8rwpini vlakeia pou legame...
Blogger Giatros gia desimo, at 12:51 μ.μ.  
Αγαπητέ Ιππότα, Καλώς σας βρήκαμε. Είμαστε δυό, είμαστε τρεις, είμαστε χίλιοι δεκατρείς. Το σχέδιο "ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2006" βρίσκεται υπό μελέτη και πρότασις θα υποβληθεί δεόντως. +ΠΡΟΣΧΟΜΕΝ+

Αγαπητέ Δόκτωρα Τρελάκια αφού λάβαμε σοβαρά υπόψη τις εύστοχες παρατηρήσεις καταφέραμε να φτιάξουμε το ρολόι ώστε να δείχνει ώρα ΕΛλάδος. Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια και τα σχόλια.

+ΚΟΚΟΡΜΑΝ+
Anonymous Ανώνυμος, at 8:30 μ.μ.  

Add a comment